Διεύθυνση: Σώρου 3-5, Μαρούσι

Ενδυνάμωση με τη Μέθοδο OsteoStrong.

Νομίζω το έχω ξαναγράψει δημόσια ότι αντιπαθώ το τρέξιμο στο διάδρομο. Αυτό που δεν σας έχω πει είναι ότι αντιπαθώ και την ενδυνάμωση στο γυμναστήριο. Πολλά χρόνια πριν, εκείνη την παλαιολιθική εποχή στη ζωή μου που δεν είχα ακόμη ανακαλύψει πόσο μαγικό και σπουδαίο είναι το τρέξιμο, κατά καιρούς προσπαθούσα να βάλω κάπως, κάποια άσκηση στην καθημερινότητά μου πηγαίνοντας στο γυμναστήριο της γειτονιάς. Μία πήγαινα, δέκα δεν πήγαινα. Το έβρισκα φρικτά βαρετό.

Δεν το γλύτωσα όμως καθώς, και τώρα ως μαραθωνοδρόμος, αναγκάζομαι να πηγαίνω στο γυμναστήριο για να κάνω ενδυνάμωση. Βλέπετε, συνίσταται στους δρομείς, 1-2 φορές την εβδομάδα, να ακολουθούν συγκεκριμένο πρόγραμμα στο γυμναστήριο προκειμένου να δυναμώσουν το μυϊκό τους σύστημα. Περιττό να πω ότι οι δρομείς μεγάλων αποστάσεων που κάνουν πρωταθλητισμό δεν το συζητούν καν, κάνουν ενδυνάμωση στο γυμναστήριο χωρίς …κοπάνες.

Εγώ μία πάω, δέκα δεν πάω καθώς ως μη πρωταθλητής έχω αυτή τη δυνατότητα. Επιλογή μου είναι παρότι αναγνωρίζω πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ενδυνάμωση στη βελτίωση των επιδόσεων.

Ένας δρομέας αντοχής με δυνατό μυϊκό ιστό στη μέση, τα πόδια και τα χέρια θα έχει σίγουρα καλύτερη απόδοση από εκείνον που απλώς γυμνάζει αποκλειστικά εκείνες τις μυϊκές ομάδες στο σώμα που ασκούνται με το τρέξιμο.

Για όσους αισθάνεστε σαν και μένα με το γυμναστήριο, βρήκα τη λύση: www.osteostrong.gr

Ομολογώ ότι μόλις ενημερώθηκα για αυτό, ήμουν δύσπιστος καθώς υπόσχεται ότι επιτυγχάνει ό,τι και το γυμναστήριο ή και περισσότερα, χωρίς γυμναστική και συμπληρώματα διατροφής.

Η μέθοδος στηρίζεται στο νόμο της οστεογονικής φόρτισης σύμφωνα με τον οποίο τα οστά προσαρμόζονται στη φόρτιση-πίεση που τους ασκείται, αντιδρούν, αυτό-αναπλάθονται και γίνονται πιο ισχυρά.

Τι ακριβώς κάνεις; Ακολουθείς συνεδρίες διάρκειας 10 λεπτών μία φορά την εβδομάδα κατά τις οποίες ασκείς ώθηση ή έλξη σε τέσσερα ρομποτικά μηχανήματα.

Τι πετυχαίνεις; Καλύτερη ισορροπία, μεγαλύτερη ευελιξία, αύξηση μυοσκελετικής δύναμης, βελτίωση φυσικής κατάστασης, αύξηση ενέργειας, μείωση πιθανότητας κατάγματος, εξάλειψη πόνων στους συνδέσμους και τις αρθρώσεις, ανάσχεση ή και αντιστροφή της οστεοπόρωσης για όσους έχουν τέτοιοι θέμα, μείωση του διαβήτη τύπου 2 στο αίμα.

Μαγικό αναμφισβήτητα!

Ομολογώ ήμουν δύσπιστος μέχρι που άρχισα να το δοκιμάζω όπως χιλιάδες άνθρωποι στον κόσμο.

Και ήδη αισθάνομαι πιο δυνατός. Βασικά δεν θυμάμαι ποτέ άλλοτε να κάνω long run στις ανηφόρες του Υμηττού με τέτοιο tempo.

Νίκος Αρμένης – δημοσιογράφος-πολιτικός συντάκτης και μαραθωνοδρόμος.

Εργάζεται στο ΑΠΕ και το MEGA.

Πρώτη δημοσίευση: The President.


Πηγές Πρόσληψης Ασβεστίου στη Διατροφή.

Παρόλο που για πολλούς η ιδανικότερη πηγή ασβεστίου είναι το γάλα, στη πραγματικότητα οι υπάρχουσες μελέτες δεν έχουν καταφέρει να μας πείσουν ότι το ασβέστιο που προέρχεται από το γάλα είναι το μοναδικό απορροφήσιμο από τον οργανισμό. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές πηγές πρόσληψης ασβεστίου για όσους επιθυμούν χορτοφαγική διατροφή. Φυτικά τρόφιμα …
Διαβάστε περισσότερα »

Πρόληψη και Θεραπεία Οστεοπόρωσης.

Η οστεοπόρωση είναι χρόνια πάθηση του μεταβολισμού των οστών, κατά την οποία παρατηρείται σταδιακή μείωση της πυκνότητας και ποιότητάς τους, ώστε με την πάροδο του χρόνου να γίνονται πιο εύθραυστα και λεπτά, με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά ο κίνδυνος καταγμάτων. Στην Ελλάδα, μια στις πέντε γυναίκες έχει οστεοπόρωση, ενώ μια στις τρεις εμφανίζει μειωμένη οστική…
Διαβάστε περισσότερα »